כתיבת תוכן עם ערך – המפתח להצלחה ברשתות החברתיות

כתיבת תוכן

בעידן הדיגיטלי, שבו כל עסק מתחרה על תשומת הלב של הלקוחות, המרכיב החשוב ביותר בניהול קהילה ברשתות החברתיות ובאתר האינטרנט הוא מתן ערך לגולשים. אנשים לא נשארים בפרופילים חברתיים או באתרי אינטרנט רק בגלל עיצוב יפה – הם מחפשים מידע שיעזור להם, ידע מקצועי, השראה וכלים שימושיים שיקדמו אותם. כאשר אתם מעניקים ערך לעוקבים ולמבקרים […]

הרחבת העסק בזכות אתר אינטרנט

אתר אינטרנט

להרחיב את העסק בזכות אתר אינטרנט: כל מה שצריך לדעת בעולם הדיגיטלי החודש, נוכחות דיגיטלית היא לא רק אופציה אלא הכרח לכל עסק שמבקש לצמוח ולהתרחב. אתר אינטרנט הוא כלי רב עוצמה שיכול לשמש כפלטפורמה המרכזית להגדלת העסק שלך. בין אם מדובר במשיכת לקוחות חדשים, שיפור שירות ללקוחות קיימים, או פתיחת שווקים חדשים, אתר אינטרנט […]

קידום ממומן VS קידום אורגני בגוגל – יתרונות וחסרונות

קידום גוגל

בעלי עסקים שרוצים חשיפה גדולה לאתר האינטרנט שלהם חייבים לעשות קידום לאתר. בתחום קידום האתרים יש שתי שיטות: קידום אורגני וקידום ממומן. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות, וההחלטה באיזו שיטה להשתמש תלויה במטרות העסק. קידום אורגני יתרונות החזר השקעה לטווח ארוך: קידום אורגני נשאר לאורך זמן, ואחרי ההשקעה הראשונית ניתן ליהנות מהתוצאות לאורך חודשים ושנים. […]

קידום אתר אינטרנט בעזרת תמונות

קידום אתר אינטרנט בעזרת תמונות

כאשר מדברים על קידום אתרים (SEO), לרוב חושבים על תוכן כתוב כמו מאמרים, מילות מפתח, וקישורים נכנסים. אבל, יש אלמנט נוסף ומשמעותי שיכול לשפר את הדירוג של האתר שלך בגוגל – תמונות. למרות שמדובר באלמנט חזותי, לתמונות יש תפקיד חשוב מאוד בקידום האתר, בתנאי שיודעים איך להשתמש בהן נכון. יצירת חוויית משתמש טובה יותר תמונות […]

אתר אינטרנט חייב בלוג!

בלוג הוא כלי תוכן דינמי המאפשר לכם לפרסם מאמרים ותכנים אחרים באתר האינטרנט שלכם. הוא פועל כמו יומן מקוון, שם אתם יכולים לחלוק מידע רלוונטי לקהל היעד שלכם, לעדכן אותו בחדשות, טיפים, טרנדים ועוד. מה התועלות של בלוג באתר אינטרנט? הגדלת תנועה לאתר: בלוג איכותי מושך גולשים חדשים לאתר שלכם דרך מנועי חיפוש ומדיה חברתית. […]

עמוד נחיתה אפקטיבי

עמוד נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד המוקם על ידי עסק או ארגון כדי להניע את המבקרים בו לפעולה מסוימת. הפעולה יכולה להיות השארת פרטים, רכישת מוצר, הרשמה לשירות או כל פעולה אחרת שהעסק מעוניין להשיג. עמודי נחיתה משמשים בעיקר למטרות שיווקיות. הם משמשים ליצירת לידים, הגדלת המכירות והשגת מטרות שיווקיות אחרות. כדי ליצור עמוד נחיתה […]

עמוד נחיתה – מה מטרתו?

עמוד נחיתה (Landing Page) הוא דף אינטרנט יחיד המוקם על מנת שיחתנו בו 🙂 אפשר לנחות עליו מקישור של פרסומים שונים כגון באנרים וקישורים, קמפיינים ממומנים או על ידי הפניה מחומר פרסומי מודפס או משודר כזה או אחר. תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת לבו של המבקר למסר ספציפי ולהניעו להמשך פעולה של […]