עמוד נחיתה – מה מטרתו?

בא לכם לקבל טיפים, כלים והשראה?

הירשמו לניוזלטר שלי וקבלו את כל הטיפים, כלים, טרנדים הכי חדשים ומעודכנים

עמוד נחיתה (Landing Page) הוא דף אינטרנט יחיד המוקם על מנת שיחתנו בו :)

אפשר לנחות עליו מקישור של פרסומים שונים כגון באנרים וקישורים, קמפיינים ממומנים או על ידי הפניה מחומר פרסומי מודפס או משודר כזה או אחר.
תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת לבו של המבקר למסר ספציפי ולהניעו להמשך פעולה של השארת פרטים ואף קנייה ישירה של המוצר בנוסף לכך.

לדפי נחיתה יכולות להיות מטרות רבות ומגוונות, כגון:

  • העלאת מודעות למוצר או שירות: דף נחיתה יכול לשמש כדי להציג את המוצר או השירות שלכם לציבור הרחב, ולהסביר מה הם מציעים ולמה הם חשובים.
  • יצירת לידים: דף נחיתה יכול לשמש כדי לאסוף מידע אישי מלקוחות פוטנציאליים, כגון שמם, כתובת הדואר האלקטרוני שלהם, מספר הטלפון שלהם וכו'. מידע זה ניתן להשתמש כדי ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולעודד אותם לרכוש את המוצר או השירות שלכם.
  • מכירה ישירה: דף נחיתה יכול לשמש כדי למכור מוצר או שירות באופן ישיר. דף זה יתמקד במוצר או השירות עצמו, ויסביר מדוע הוא כדאי ללקוחות פוטנציאליים לרכוש אותו.

בניית עמוד נחיתה אפקטיבי מחייבת תכנון מדוקדק.
יש להתחיל בבחירת מטרה ברורה לעמוד, ולאחר מכן להתאים את העיצוב והתוכן לעמוד למטרה זו.
חשוב להשקיע מחשבה בבחירת המסר שיופיע בעמוד. המסר צריך להיות מותאם לקהל היעד של העסק ולהסביר את היתרונות של הפעולה הרצויה.
כמו כן, חשוב להשתמש בקריאה לפעולה ברורה שתמשוך את המבקר לבצע את הפעולה הרצויה.

אולי יעניין אותך