דירוג האתר בגוגל
דירוג האתר בגוגל הוא הוא בעל חשיבות מרכזית לכל בעל עסק עם אתר אינטרנט. דירוג טוב יכול להוביל לחשיפה רחבה יותר, לתנועה גדלה יותר של גולשים אל האתר ולעלייה בפניות מהלקוחות. הנה הגורמים המרכזיים שמשפיעים על הדירוג: איכות ותדירות התוכן התוכן חייב להיות איכותי, מקורי, רלוונטי ולספק ערך אמיתי לגולשים. תוכן שמכיל ביטויים מדויקים […]
קידום ממומן VS קידום אורגני בגוגל – יתרונות וחסרונות
בעלי עסקים שרוצים חשיפה גדולה לאתר האינטרנט שלהם חייבים לעשות קידום לאתר. בתחום קידום האתרים יש שתי שיטות: קידום אורגני וקידום ממומן. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות, וההחלטה באיזו שיטה להשתמש תלויה במטרות העסק. קידום אורגני יתרונות החזר השקעה לטווח ארוך: קידום אורגני נשאר לאורך זמן, ואחרי ההשקעה הראשונית ניתן ליהנות מהתוצאות לאורך חודשים ושנים. […]
דירוג האתר בגוגל – כל הכללים להצלחה
דירוג האתר בגוגל הוא בעל חשיבות מרכזית לכל בעל עסק עם אתר אינטרנט. דירוג טוב יכול להוביל לחשיפה רחבה יותר, לתנועת גולשים גדולה יותר ולעלייה בפניות מהלקוחות. הנה הגורמים המרכזיים שמשפיעים על הדירוג של אתר תדמית או כל אתר אינטרנט אחר בגוגל: 1. איכות התוכן התוכן חייב להיות איכותי, מקורי, רלוונטי ולספק ערך אמיתי לגולשים. […]
קידום אתר אינטרנט בעזרת תמונות
כאשר מדברים על קידום אתרים (SEO), לרוב חושבים על תוכן כתוב כמו מאמרים, מילות מפתח, וקישורים נכנסים. אבל, יש אלמנט נוסף ומשמעותי שיכול לשפר את הדירוג של האתר שלך בגוגל – תמונות. למרות שמדובר באלמנט חזותי, לתמונות יש תפקיד חשוב מאוד בקידום האתר, בתנאי שיודעים איך להשתמש בהן נכון. יצירת חוויית משתמש טובה יותר תמונות […]