קידום ממומן VS קידום אורגני בגוגל – יתרונות וחסרונות

קידום גוגל

בא לכם לקבל טיפים, כלים והשראה?

הירשמו לניוזלטר שלי וקבלו את כל הטיפים, כלים, טרנדים הכי חדשים ומעודכנים

תוכן עניינים

בעלי עסקים שרוצים חשיפה גדולה לאתר האינטרנט שלהם חייבים לעשות קידום לאתר.
בתחום קידום האתרים יש שתי שיטות: קידום אורגני וקידום ממומן.
לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות, וההחלטה באיזו שיטה להשתמש תלויה במטרות העסק.

קידום אורגני

יתרונות

  • החזר השקעה לטווח ארוך: קידום אורגני נשאר לאורך זמן, ואחרי ההשקעה הראשונית ניתן ליהנות מהתוצאות לאורך חודשים ושנים.
  • אמון גבוה: אתרים שמופיעים אורגנית נתפסים כאמינים יותר בעיני המשתמשים.
  • שיפור הנראות במילות מפתח רבות: תהליך אופטימיזציה נכון מאפשר לאתר להופיע ביותר מילות חיפוש רלוונטיות.

חסרונות

  • זמן ממושך לתוצאות: תהליך הקידום האורגני הוא איטי ודורש סבלנות.
  • תחזוקה מתמשכת: נדרשת עבודה רציפה לשמירה על המיקומים.

קידום ממומן

יתרונות

  • תוצאות מהירות: קמפיין ממומן מאפשר לראות תוצאות מיידיות.
  • שליטה מלאה בתקציב: ניתן לקבוע תקציב יומי ולהגביל את הוצאות הפרסום.
  • דיוק במיקוד הקהל: קידום ממומן בגוגל מאפשר למקד את הקמפיין לקהל רלוונטי בלבד.

חסרונות

  • הוצאה מתמשכת: התוצאות מתקבלות רק כל עוד יש תקציב פרסום פעיל.
  • חשש מאי-אמון: משתמשים רבים מעדיפים תוצאות אורגניות על פני מודעות.

אולי יעניין אותך