כל כללים להקמת אתר One Pager מוצלח

אתר עמוד אחד

בא לכם לקבל טיפים, כלים והשראה?

הירשמו לניוזלטר שלי וקבלו את כל הטיפים, כלים, טרנדים הכי חדשים ומעודכנים

תוכן עניינים

בעלי עסקים רבים שמחפשים פתרון פשוט, ממוקד ומקצועי להצגת העסק שלהם ברשת בוחרים באתר עמוד אחד (One Pager),
המספק מידע ישיר ואפקטיבי ללקוחות. אתר כזה הוא אידיאלי להצגת שירותים, פרויקטים, או מוצרים בצורה תמציתית וממוקדת.
כדי להפיק את המרב מהאתר, חשוב להכיר את העקרונות לבניית אתר One Pager שמביא תוצאות:

💡 הגדרת מטרות האתר

לפני שמתחילים בתהליך הקמת אתר עמוד אחד, יש להגדיר בצורה ברורה את מטרות האתר.
האם הוא מיועד להגדלת לידים, הצגת תיקי עבודות או מתן מידע על השירותים?
יש למפות את החשיבות של כל הנעה לפעולה בצורה הירארכית.
הגדרה זו תסייע לנו לקבוע את המבנה והתכנים, כך שהאתר יתמוך במטרות בצורה אפקטיבית.

💡 בחירת מסר מרכזי

מכיוון שאתר One Pager הוא תמציתי,
חשוב להגדיר מסר מרכזי ברור.
המסר המרכזי חייב להיות ברור וממוקד בערך שמציע העסק ללקוחות ובתועלת שהלקוח יפיק ממנה.
אם הצלחתם להעביר את הערך כבר בכותרת הראשית, המבקרים ימשיכו לגלול מטה כדי לקבל פרטים נוספים.

💡 יצירת מבנה זורם וברור

אתר One Pager בנוי כך שהמשתמשים גוללים מלמעלה למטה, ולכן חשוב לוודא שהמידע מסודר בסדר הגיוני.
הקמת אתר כזה מחייבת מבנה מתוכנן שמוביל את המבקרים בצורה חלקה.
כדאי לפתוח עם מסר חזק וכותרת, להציג שירותים או מוצרים, ולהוסיף בסוף קריאה לפעולה שתניע את הגולשים ליצור קשר.

💡 עיצוב ייחודי ומרשים

אתר עמוד אחד חייב לבלוט מבחינה ויזואלית. מומלץ להשתמש בעיצוב חדשני ולא מיושן, שמרווח בין האלמנטים, ועם צבעים שמתאימים למיתוג העסקי.
עיצוב מוקפד יגרום למבקרים להישאר באתר יותר זמן ויישאיר רושם מצויין על הגולשים.

💡 קריאה ברורה לפעולה

באתר עמוד אחד חשוב להכניס לפחות קריאה אחת לפעולה, לדוגמה: "צרו קשר עכשיו", "לפרטים נוספים" או "הצטרפו לרשימת התפוצה".
כדאי למקם את הקריאה במקומות מרכזיים לאורך הגלילה ולוודא שהיא בולטת ומניעה לפעולה.

💡 התאמה מלאה למובייל

רוב הגולשים מגיעים כיום ממכשירים ניידים, לכן אתר One Pager חייב להיות מותאם גם למובייל. התאמה זו תכלול התאמת העיצוב והמבנה לגודל המסך הקטן ויכולת ניווט נוחה.
כך האתר יהיה נגיש לכל המשתמשים, בכל זמן ובכל מקום.
אתר שאינו נגיש מספיק במובייל מפספס הרבה גולשים שעוזבים אותו מהר בגלל חוויית משתמש לא טובה.

💡 שיפור מהירות הטעינה

מהירות טעינת האתר היא קריטריון מאד חשוב.
אתר אינטרנט איטי יגרום למשתמשים לנטוש אותו במהירות.
מלבד זה, גוגל אינה אוהבת לקדם אתרים עם טעינה איטית ומדרגת אום בציון נמוך, מה שיוצר תנועה וחשיפה נמוכה יותר לאתר.
ניתן לשפר את מהירות האתר באמצעות כיווץ תמונות, שימוש בקוד נקי ומניעת עומס של אלמנטים.
מרגישים שאתה כזה יכול להתאים לעסק שלכם?
אשמח לעזר לכם

אולי יעניין אותך