מגיעים אליי לא מעט בעלי עסקים שיש להם כבר אתר אינטרנט בטענה שהאתר לא עובד להם.
הם מרגישים שהאתר לא יעיל, מרגישים שהשקיעו זמן וכסף עבור הקמת אתר אבל הם לא מצליחים לקצור את הפירות ולמקסם את התועלות שלו.
זה תמיד צובט לי בלב…
אתר אינטרנט הוא הנכס הדיגיטלי היקר ביותר של העסק! וככה צריך להרגיש כל בעל עסק שיש לו אתר אינטרנט.
אתם בטח שואלים איך אני עונה להם?
אז ככה, השאלה הראשונה שאני שואלת אותם היא זה מה יגרום להם להרגיש שהאתר כן עובד להם,או אם נפשט את השאלה – מה מטרת האתר?
כמו שאני תמיד אומרת, אתר ללא מטרה עסקית ידועה מראש, נועד לכישלון.
אז סיבה ראשונה לאי הצלחה של האתר היא לא לדעת מה המטרה של האתר – את מטרות האתר והיעדים שלו אנחנו מוצאים יחד באפיון המדויק שאנחנו עושים בתחילת הפרויקט.
מלבד זה יכולות להיות עוד לא מעט סיבות שיגרמו לאתר להיות פחות יעיל ופחות רווחי,
הנה מספר דברים שתוכלו לעשות כדי לשפר את הביצועים והיעילות של האתר ולהפוך אותו לאתר שעובד מצויין!
מבחינה שיווקית:
- תוכן איכותי, תומך במטרת האתר, פונה לקהל היעד.
- מדיה טובה ואיכותית (סרטונים, תמונות).
- עיצוב ברמה גבוהה, המעביר בצורה ויזואלית את המסרים והערכים של העסק.
- הנעות ברורות לפעולה.
- המלצות ועדויות של לקוחות.
מבחינה טכנית:
- לשפר את מהירות האתר.
- בדיקת תקינות של עמודים, קישורים ורכיבים באתר.
- הטמעת ביטויי חיפוש בתוך התוכן והכותרות.
- שילוב של אוטומציות ( בוט צ׳אט, מענה אוטומטי למיילים וכו).
- חיבור לכלי מדידה של גוגל.
אז כפי שהדגשתי,
אתר טוב ופעיל, שעוזר בתהליך המכירה ומייצר עבורכם נוכחות שמקדמת את העסק, מתחיל באפיון מעמיק ומדויק.
לאחר מכן, יש נקודות נוספות שציינתי שיכולות לשפר את האתר.
וזכרו – אתר אינטרנט הוא הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר לעסק!
אשמח להקים עבורכם אתר אינטרנט מדויק, יעל ומניע לפעולה,
שירי